Протягом цього тижня у нашому дошкільному закладі панувала атмосфера доброти, розуміння та підтримки. Ми разом із дітьми поринули у світ емпатії та взаємоповаги, проводячи Тиждень поінформованості про людей з особливими потребами.
Педагоги організували різноманітні активності: пізнавальні заняття — діти дізналися, що таке інклюзія, чому важливо підтримувати одне одного та як кожен із нас може допомогти людям з особливими потребами у повсякденному житті; бесіди — у теплій атмосфері ми обговорювали цінність дружби та взаєморозуміння, вчилися помічати унікальність кожної людини; сюжетно-рольові ігри — діти на власному досвіді спробували виконувати різні завдання із зав'язаними очима чи із затичками у вухах, аби краще зрозуміти, з якими труднощами можуть стикатися люди з порушеннями зору чи слуху.
Особливу увагу ми приділили й роботі з батьками. Педагоги провели інформаційні форми співпраці про ранні прояви особливих освітніх потреб у дітей, на які варто звертати увагу; шляхи підтримки та допомоги — куди можна звернутися за консультацією, підтримкою чи спеціалізованою допомогою.
Наші вихователі також не залишилися осторонь: вони взяли участь у заходах із підвищення кваліфікації, де поглибили свої знання щодо роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Це дозволить нам ще краще підтримувати наших вихованців та за потреби створювати інклюзивне освітнє середовище. Цей тиждень став для нас важливим кроком до формування у дітей чуйності, толерантності та розуміння, що світ стає кращим, коли ми підтримуємо одне одного.
Дякуємо всім педагогам, які організували ці заходи, та нашим допитливим діткам за щирість і готовність пізнавати нове!
#Інклюзія #ДитячийСадок #Толерантність #ОсобливіПотреби #ТижденьПоінформованості
Педагоги організували різноманітні активності: пізнавальні заняття — діти дізналися, що таке інклюзія, чому важливо підтримувати одне одного та як кожен із нас може допомогти людям з особливими потребами у повсякденному житті; бесіди — у теплій атмосфері ми обговорювали цінність дружби та взаєморозуміння, вчилися помічати унікальність кожної людини; сюжетно-рольові ігри — діти на власному досвіді спробували виконувати різні завдання із зав'язаними очима чи із затичками у вухах, аби краще зрозуміти, з якими труднощами можуть стикатися люди з порушеннями зору чи слуху.
Особливу увагу ми приділили й роботі з батьками. Педагоги провели інформаційні форми співпраці про ранні прояви особливих освітніх потреб у дітей, на які варто звертати увагу; шляхи підтримки та допомоги — куди можна звернутися за консультацією, підтримкою чи спеціалізованою допомогою.
Наші вихователі також не залишилися осторонь: вони взяли участь у заходах із підвищення кваліфікації, де поглибили свої знання щодо роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Це дозволить нам ще краще підтримувати наших вихованців та за потреби створювати інклюзивне освітнє середовище. Цей тиждень став для нас важливим кроком до формування у дітей чуйності, толерантності та розуміння, що світ стає кращим, коли ми підтримуємо одне одного.
Дякуємо всім педагогам, які організували ці заходи, та нашим допитливим діткам за щирість і готовність пізнавати нове!
#Інклюзія #ДитячийСадок #Толерантність #ОсобливіПотреби #ТижденьПоінформованості