Шукати в цьому блозі

Сторінка музичного керівника

Музика – це найсприятливіший фон,
на якому виникає духовна спільність вихователя і дітей.
                                                     В. Сухомлинський


Музичні керівники ХЗДО № 24 "Барвінок"

Вороніста Анастасія Русланівна - музичний керівник,
освіта базова вища, бакалавр, 
стаж роботи - 3 роки.

Федчук Ольга Василівна
музичний керівник,
освіта базова вища, бакалавр, 
стаж роботи - 6 років.




Цікаві музичні відеозаняття для дошкільнят

до музичного заняття для батьків
Послухайте уважно, як співає Ваша дитина. Чи слідує мелодії розспівки. Якщо маєте можливість, поспівайте разом із Вашою дитиною. Наскільки чітко вимовляє слова. Чи правильно відкриває ротик – він має бути як буква «О». Чи правильно дихає. Має набирати дихання у животик, а не у груди.
Повторіть назви музичних регістрів. Спробуйте відтворити всі три. Дитині буде приємно, зрозуміло і трішечки смішно – посмійтеся разом.
Послухайте разом пісеньку. Допоможіть дитині підібрати більш влучні слова для характеристики характеру, та темпу мелодії.
Заспівайте разом музичне До побачення, слідкуйте за чіткою дикцією Вашої дитини під час співу.  Бажаю успіхів!

Рекомендації музичного керівника до музичного заняття
 дітей старшого дошкільного віку для батьків
Послухайте уважно, як співає Ваша дитина. Наскільки чітко вимовляє слова. Чи правильно відкриває ротик – він має бути як буква «О».Придивіться, чи правильно дихає Ваша дитина. Має дихати животом, а не грудьми.
Повторіть із дитиною слова розспівки. Їй так легше буде їх запам`ятати. Якщо їй важко вимовляти якесь слово, зупиніть заняття та потренуйтеся вимовляти важке слово разом. Якщо Ваша дитина взагалі погано розмовляє,  треба частіше із нею спілкуватися.
Бажано, щоб Ви звернули увагу на правильну музичну інтонацію Вашої дитини під час співу.  Повторіть із дітьми ім’я композитора – Петро Чайковський та назви його музичних творів, що звучали – «Лялька захворіла» та «Лялька одужала». Зверніть увагу Вашої  дитини на те, що треба одягатися правильно та по погоді і не знаходитись під дощем. (Лялька лишилась під дощем і захворіла)
Розкажіть, що Ви у дитинстві теж любили гратися іграшками. Розкажіть про Ваші улюблені іграшки.
Заспівайте разом музичне До побачення, слідкуйте за чіткою дикцією Вашої дитини під час співу.  Бажаю успіхів!

Рекомендації музичного керівника
до музичного заняття для батьків
 Заспівайте розспівку разом із дитиною, слідкуючи, щоб вона правильно відкривала ротик – має бути ротик як на звук О.
  Повторіть із дітьми декілька разів назви дитячих музичних інструментів, слідкуючи за правильною вимовою. Їх у відео занятті всього п’ять : металофон, дзвіночки, бубен, маракаси, барабан.Запитайте в Вашої дитини, які ще музичні інструменти їй відомі. Підкажіть, якщо вважаєте за потрібне. Які з них їх найбільше подобаються? Чому?
 Зробіть вигляд, ніби не впізнаєте тембр музичного інструменту, що звучить. Нехай дитина відчує, як приємно здивувати та потішити Вас.
 Послухайте разом із своєю дитиною музику. Спитайте, яка музика  - швидка? Повільна? Весела? Сумна? Чому Ваша дитина вважає саме так? Віднесіться із повагою до її точки зору, навіть якщо вона і не збігається із вашою. Ваше позитивне підкріплення – дуже сильна мотивація.
Заспівайте разом музичне До побачення, слідкуйте за чіткою дикцією Вашої дитини під час співу.  Бажаю успіхів! Чекаю зворотньогозв`язку.

Рекомендації батькам дітей 5-го року життя 
щодо проведення музичних вправ, музичних занять
1.       Послухайте уважно, як співає Ваша дитина. Наскільки чітко вимовляє слова. Чи правильно відкриває ротик – він має бути як буква «О»
2.       Повторіть із дитиною слова розспівки. Їй так легше буде їх запам`ятати, до того ж дуже приємно робити щось разом із власною дитиною. Заспівайте із Вашою разом. Під час співу намагайтесь слідкувати за дикцією Вашої дитини. Якщо їй важко вимовляти якесь слово, зупиніть заняття та потренуйтеся вимовляти важке слово разом.
3.       Повторіть із дітьми декілька разів слова розспівки для кращого запам’ятовування.
4.       Повторіть назви основних жанрів в музиці – я даю їх всього три – марш, танець, пісня. Висловіть власну думку щодо кожного з цих жанрів та їх відмінностей.
5.       Пограйте разом із Вашою дитиною у музичні регістри. А куди б Ви розселили наших героїв? А чому?
6.       Заспівайте разом музичне До побачення, слідкуйте за чіткою дикцією Вашої дитини під час співу.  Бажаю успіхів!

Музичне заняття для дітей серднього дошкільного віку "Музичні реєстри". Музичний керівник Федчук О.В.

Рекомендації для батьків до проведення музичного заняття "Великодні писанки" 
з дитиною старшої групи
Підготувала: музичний керівник Федчук О.В.

1. Послухайте уважно, як співає Ваша дитина. Наскільки чітко вимовляє слова. Чи правильно відкриває ротик – він має бути як буква «О».
2. Повторіть із дитиною слова пісні. Їй так легше буде їх запам`ятати, до того ж дуже приємно робити щось разом із власною дитиною. Заспівайте із Вашою дитиною пісеньку про писанку. Під час співу намагайтесь слідкувати за дикцією Вашої дитини. Якщо їй важко вимовляти якесь слово, зупиніть заняття та потренуйтеся вимовляти важке слово разом. Бажано, щоб Ви звернули увагу на правильну музичну інтонацію Вашої дитини під час співу. Уважно прослухайте другий куплет, пригадайте, як розмамальовували писанки, коли самі були дитиною. Поговоріть із дитиною про те, що святкувати Великдень люблять всі, навіть дорослі. 
3. Повторіть із дітьми декілька разів назви українських народних музичних інструментів, слідкуючи за правильною вимовою. Їх у відео занятті всього п’ять: бубен, трембіта, цимбали, дримба, сопілка. Наголосіть, що трембіта – найбільший у світі духовий інструмент. Трембіта навіть потрапила до Книги рекордів Гіннеса.
4. Розкажіть, що Ви у дитинстві теж любили грати на музичних інструментах. 
5. Заспівайте разом музичне До побачення, слідкуйте за чіткою дикцією Вашої дитини під час співу. Бажаю успіхів!

Рекомендації для батьків до проведення музичного заняття "Великодні забавлянки" 
з дитиною І молодшої групи
Підготувала: музичний керівник Федчук О.В.

1.Заспівайте розспівку разом із дитиною, слідкуючи, щоб вона правильно відкривала ротик – має бути ротик як на звук О.
2. Заспівайте із Вашою дитиною пісеньку про пасочку. Під час співу намагайтесь слідкувати за дикцією Вашої дитини. Якщо їй важко вимовляти якесь слово, зупиніть заняття та потренуйтеся вимовляти важке слово разом. Бажано, щоб Ви звернули увагу на правильну музичну інтонацію Вашої дитини під час співу. Уважно прослухайте другий куплет, пригадайте, як пеклися Ваші пасочки. Поговоріть із дитиною про те, що святкувати Великдень люблять всі, навіть мишенята, у яких теж є мами і тата.
3. Повторіть із дітьми декілька разів назви дитячих музичних інструментів, слідкуючи за правильною вимовою. Їх у відео занятті всього п’ять: металофон, дзвіночки, бубен, маракаси, барабан. 
4. Розкажіть, що Ви у дитинстві теж любили грати на музичних інструментах. 
5. Заспівайте разом музичне До побачення, слідкуйте за чіткою дикцією Вашої дитини під час співу. Бажаю успіхів!



Музичне заняття для дітей І молодшої групи "Великдень". Музичний керівник Федчук О.В.
Рекомендації для батьків до проведення музичного заняття "Великдень" 
з дитиною І молодшої групи
Підготувала: музичний керівник Федчук О.В. 

1. Повторіть із дітьми декілька разів назви дитячих музичних інструментів, слідкуючи за правильною вимовою. Їх у відео занятті всього п’ять: металофон, дзвіночки, бубен, маракаси, барабан. Зробіть Великодній музичний інструмент, наповнивши шкаралупу від яйця цукром і розфарбувавши її – цє буде сприяти розвитку уяви та творчого мислення Вашої дитини.
2. Проспівайте разом із дитиною розспівку декілька разів. Це необхідно для підготовки голосового апарату та розвитку музичного слуху. Також, виконуючи декілька разів разом із власною дитиною різноманітні завдання, ви навчаєте її наполегливості у досягненні мети.
3. Повторіть із дитиною слова нової пісні декілька разів. Слухаючи Вас, дитина буде Вас наслідувати, копіюючи інтонацію та правильну дикцію. Підчас цієї дії в дитини розвивається правильна вимова та чітка дикція.
4. Заспівайте разом із дитиною перший куплет та приспів. Ця дія сприятиме розвитку музичної пам`яті, музичного слуху, почуття ритму та музичної інтонації в дитини. Також ця дія, як і будь-яка дія, що виконується батьками разом із дитиною, сприяє загальному розвитку дитини, покращує взаєморозуміння між Вами та малюком, а значить є необхідною і важливою. 
Бажаю успіхів!

Музичне заняття для старших дошкільників. Музичний керівник Федчук О.В.

Консультація для батьків "Музика на кухні". 
Підготувала: музичний керівник Вороніста А.Р.

Музична зала