"Успіх освітньо-виховної роботи -
вірно спланований і керований навчальний процес"
В.О.Сухомлинський
Гуменюк Оксана Вікторівна
вихователь-методист,
освіта повна вища, магістр,
педагогічний стаж роботи - 20 років,
кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії"
- варіативне інформування педагогів про досягнення психолого-педагогічної науки та практики, про нові вимоги до фахівця;
- диференційоване навчання й розвиток педагогічних кадрів, підвищення їх кваліфікації;
- формування, виявлення, вивчення та впровадження найбільш цінного перспективного досвіду педагогічної діяльності;
- підготовка методичного забезпечення для здійснення освітнього процесу;
- формування готовності до професійного самовдосконалення.
МЕТА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:
Удосконалення системи безперервної освіти педагогічних кадрів, вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного педагога; стимулювання творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності, організація моніторингу якості освіти відповідно до Державних стандартів, запровадження компетентнісно-орієнтованого підходу до навчально-виховного процесу.
НАПРЯМКИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:
- підвищення соціально-психологічної культури педкадрів;
- удосконалення педагогічної майстерності;
- сприяння в опануванні світової та національної, мовної й побутової культури;
- розвиток спеціальних умінь і навичок.
ГОЛОВНИМИ ЗАВДАННЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ МЕТОДИЧНОЇ СЛУЖБИ Є:
- підвищення соціально-психологічної культури педагогічних працівників;
- вдосконалення педагогічної майстерності та сприяння особистісному професійному зростанню педагогів;
- сприяння в опануванні світовою, національною, побутовою культурою.
- підтримка ділового тонусу педагогів;
- стимулювання розвитку ініціативи, творчості, пошуку;
- створення умов для праці в режимі розвитку, в напрямку опанування новими методами, прийомами, засобами, технологіями, системою навчання та виховання
- оптимізація системи мотивації педагогів до підвищення фахової майстерності та узагальнення власного педагогічного досвіду.
Методична робота в ХЗДО №24 "Барвінок"– це спеціальний комплекс взаємопов'язаних практичних заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, їх безперервну та професійно-методичну освіту, яка зорієнтована в кінцевому результаті на підвищення рівня освіченості, розвинутості і вихованості.
Роль методичної служби дошкільного закладу збільшується в сучасних умовах у зв'язку з необхідністю раціонально і оперативно використовувати нові методи, прийоми і форми навчання та виховання. Серед педагогічних інновацій надається перевага особистісно орієнтованим технологіям, а саме:
- технології організації самостійної роботи (портфоліо),
- інформаційним технологіям;
- комп'ютерним технологіям консультування.
Одним з основних завдань методичної служби є надання допомоги педагогам у формуванні й удосконаленні навичок самоосвітньої діяльності, що передбачає такі види роботи як: систематичне консультування з питань організації самоосвіти; допомога педагогу у визначенні різних позицій (сильних та слабких) з метою подолання труднощів; постійне інформування про новий передовий педагогічний досвід; підготовка й надання методичних рекомендацій щодо актуальних проблем теорії і практики. Рівень кваліфікації та педагогічної майстерності у кожного педагога свій, тому кожен самостійно обирає форму методичної роботи, засіб удосконалення педагогічної техніки і технології.
ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ
Наказ МОН про затвердження Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція)
Презентація «Базового компонента дошкільної освіти» (нова редакція)
ОСВІТНІ ПРОГРАМИ
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ , листи МОН України
Щодо організації освітнього процесу у 2024-2025 навчальному році в закладах дошкільної освіти (лист МОН № 1/15368-24 від 27.08.24 року)
Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2023-2024 навчальному році (лист МОН № 1/12490-23 від 21.08.2023)
Методичні рекомендації щодо впровадження Професійного стандарту "Вихователь закладу дошкільної освіти" (лист МОН № 1/15522-22 від 20.12.2022)
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПИТАНЬ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ДОСЛІДЖЕННЯ ECERS-3 (додаток до листа МОН України № 1/11743-22 від 06.10.2022 року)
КОНСУЛЬТАЦІЇ
Консультація для педагогів на тему: "Секрети Reggio-педагогіки: що це таке і в чому її популярність"
Додаток InChot - зручний додаток в умовах дистанційного навчання дошкільників
Методична вітальня "Впевнений старт"
Методична вітальня "Впевнений старт"
Консультація для педагогів на тему: "Компетентісне навчання та командна взаємодія" + Рекомендації педагогам
Консультація для вчителів-логопедів та вихователів: "Лепбук - розвивальна книжка з індивідуальним характером" ++++ Добірка цікавих ідей для виготовлення ЛЕПБУКУ (відео, шаблони...)
Консультація для вихователів та вчителів-логопедів "Методика навчання дітей розповідати за серією сюжетних картин на основі літературних творів" + Презентація "Навчаємо дітей розповідати: нові підходи"
План проведення семінару на тему: "Готуємо дітей до навчання в Новій українській школі" + ПРЕЗЕНТАЦІЯ
МАТЕРІАЛИ СЕМІНАРІВ (ВЕБІНАРІВ), ПРАКТИКУМІВ
Конспекти занять для ІІ Всеукраїнського заняття доброти (для молодшої, середньої та старшої груп) можна безкоштовно скачати за посиланням – https://is.gd/Kfbt31
Матеріали семінару-практикуму "Експериментально-дослідницька діяльність дітей дошкільного віку як засіб пізнавального розвитку"
Матеріали семінару-практикуму "Експериментально-дослідницька діяльність дітей дошкільного віку як засіб пізнавального розвитку"
Перезентація до семінару "Освітній простір дошкільного закладу" + Інформаційне повідомлення "Організація сучасного освітнього простору як сукупність умов, сприятливих для якісного проживання дошкільного дитинства"
Гра та навчання грамоти: досягаємо гармонії. (матеріали проведення тренінгу для вихователів + методичні рекомендації
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ, ПОРАДИ, ПАМ'ЯТКИ
ЗВІТИ
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ