Педагоги нашого закладу постійно в пошуку інноваційних педагогічних технологій. Давно знайомі із методикою «Лялька-персона» («Persona Dolls»). В межах проведення Тижня поінформованості про осіб (людей) з особливими потребами ознайомитися із методикою детальніше через консультацію та вирішили впроваджувати її в освітню діяльність із дітьми. Впроваджуючи її, будемо вчити дітей критично мислити, висловлювати почуття, свої думки, розуміти права та обов’язки, а також навчатимемо їх протистояти несправедливості.
У 50-их роках ляльку-персону вперше використали в дитячому садку США. Кожна лялька «оживала» і мала свою життєву історію. Методику «Persona Dolls» взяли собі на озброєння: Велика Британія, Австралія, Сполучені Штати Америки, Німеччина, Південна Африка. Лише на початку 2016 року ця методика була вперше представлена в Україні – це був її перший і впевнений крок. Ця методика творча, інтерактивна. В її основі лежить систематичне використання в роботі з дітьми «ростових» ляльок, що мають індивідуальні особливості. Ці ляльки – особливі, неповторні іграшки. Коли ми, педагоги, створюємо ляльку з унікальною індивідуальністю, то перетворюємо неживий предмет на «людину» зі своїм ім’ям, характером, статтю і віком. Така лялька має свою родину, уподобання, страхи, смаки, улюблені заняття, історію життя. Лялька-персона стала для нас інструментом. Вона з’являється в групі, коли вихователь організовує з дітьми спільну розмову та знайомить їх з різними історіями, що сталися з лялькою. Ляльки, їхні історії допомагають дітям усвідомити себе як особистість, вчать поважати соціальне походження і культуру, сімейні обставини свої та інших.
31 березня в нашому дошкільному закладі відбулася творча майстерка педагогів із виготовлення ляльок-персон. Спільна творчість та спільний труд - це здорово! У нас все вийшло! А ляльки-персони вже завтра підуть знайомитися із нашими вихованцями....