Нині ефективність дошкільної освіти пов’язана з організацією освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства. Це спонукає оновити зміст і форми співпраці педагогів та батьками вихованців. Робота з батьками завжди була традиційною складовою дошкільної освіти, адже ЗДО є першим соціальним середовищем, до якого дитина потрапляє із сім´ї.
Дорослі учасники освітнього процесу мають усвідомити значущість партнерської взаємодії між закладом освіти і родиною, оскільки така співпраця покликана створити сприятливі умови для виховання здорової, соціально адаптованої, всебічно розвиненої дитини. Пошук шляхів, спрямованих на формування взаєморозуміння та довіри, побудови партнерської взаємодії між закладом і родиною, має ініціювати педагогічний колектив.
Так, щороку у вересні у шащому закладі організовуються батьківські НЕзбори - зібраннядорослих однодумців, які відповідають за розвиток та щасливе сьогодення дітей: батьків вихованців, вихователів груп, медичного персоналу та адміністрації закладу. І хоча у вересні такі зібрання носять організаційний характер, проте побудовані на вільному спілкуванні, довірі та прийомах ефективного спілкування вони дали можливість розглянути питання режиму роботи закладу у карантинний період, висвітлити пріоритетні завдання закладу на 2021-2022 навчальний рік, отримати уявлення про освітні програми, за якими здійснюватиметься освітній процес в групі та вирішити низку важливи питань..
Усі зібрання відбулися з дотриманням карантинних обмежень.