Ефективним шляхом всебічного гармонійного розвитку особистості є залучення дошкільників до художньо-продуктивної діяльності, яка включає образотворчу, музичну, театралізовану, художньо-мовленнєву діяльність. Ці види діяльності виконують функцію позитивно-емоційного збагачення, викликають емоції радості, захоплення, натхнення, витісняють тривожність, напругу, почуття безпорадності.
Художньо-продуктивна діяльність задовольняє гостру потребу дітей у самовиявленні і є одним із найулюбленіших занять дошкільників. У цьому виді діяльності дошкільники виявляють високу зацікавленість і, що важливо, невелику стомлюваність. Ці фактори позитивно впливають на емоційний стан, загальний психічний розвиток дитини і разом з тим ця діяльність - є засобом всебічного розвитку дитини.
Одним із центральних завдань виховання дітей у художньо-продуктивній діяльності є розвиток у них елементів творчості. Творчі здібності формуються у дітей поетапно. На початковому етапі здійснюється нагромадження знань та художніх вражень, набуття вмінь та навичок на заняттях, що є необхідним для самостійної художньої діяльності. І лише на подальшому етапі стає можливим виникнення творчого задуму, пошуку художніх засобів.
На виконання річного плану роботи закладу дошкільної освіти та з метою оцінки стану оранізації художньо-продуктивної діяльності дітей молодшого та середнього дошкільного віку, потягом 18-28 січня 2022 року в молодшій групі №5 та середніх групах №№2,4 відбувається тематичне вивчення.
Пропонуємо переглянути фотофрагменти цікавих занять, проведених вихователями цих груп.
Ліплення в молодшій групі №5. "Варенички з вишнями". Вихователь Інна Євгенівна Бей
Малювання в молодшій групі №5. "Дерева в снігу" Вихователь Леся Миколаївна Блажко.
Аплікація + конструювання в середній групі №4. "Снігурі"
Вихователь Наталія Іполитівна Ткачук
Ліплення в середній групі №2. "Зайченя". Вихователь Марта Олександрівна Стрихар