Хоча пандемія COVID-19 вносить зміни у план роботи закладу та кожного педагога зокрема, проте семінар-практикум на тему: "Мистецька освіта як інструмент творення особистості" все ж відбувся 23 лютого.
Педагоги нашого закладу мали можливість підвищити рівень поінформованості щодо формування мистецько-творчої компетентності дошкільника відповідно до Базового компонента та освітніх програм для дітей дошкільного віку «Дитина» і «Впевнений старт», розглянути види діяльності, методи та прийоми, засоби формування мистецько-творчої компетентності, познайомилися із інноваційними методиками та технологіями творчого розвитку дітей передшкільного віку.
Та найцікавішою, як завжди, була практична частина семінару - створювали бриколлажі, спільно складали розповідь "Що нас радує", дарували кожному по 5 добрих слів, гуртом створювали мандали з солоного тіста.
Найціннішим став висновок по завершенню семінару-практикму - мистецька освіта дошкільнят не має на меті виховання художників, музикантів, акторів, але здібності, якості, компетентності, що формуються і розвиваються в мистецьких видах діяльності, є інструментом творення дитини як особистості та збереження її унікальності.