В умовах воєнного стану зазнала змін і організація роботи ЗДО. Попри жорстокий збройний наступ росії наш ЗДО продовжує надавати дітям освітні послуги, а організація освітнього процесу залежить від безпекової ситуації в місті.
Освітнє середовище, в якому перебувають дошкільники в нових соціальних умовах воєнного стану, є не лише безпечним, а й інформативним, цікавим, змістовним, таким, яке стимулює когнітивний, емоційно-ціннісний та діяльнісно-поведінковий розвиток дітей.
Педагоги, використовують різноманітні прийоми, щоб уникнути тривожності малюків під час сигналу "повітряна тривога", а саме облаштування внутрішнього простору приміщеня укриття є комфортним і містить все необхідне обладнання для організації освітнього процесу.
За умов довгої тривалості "повітряної тривоги" педагоги закладу проводять із дітьми руханки з музичним супроводом, співають пісень, залучають до художньо-творчої діяльності дітей, влаштовують сеанси перегляду мультфільмів.
А з метою мінімізації та запобігання виникненню посттравматичного синдрому під час перебування дітей в укриттях здійснюється їх психологічний супровід.