Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 20 жовтня 2023 р.

Вивчаємо інструменти та практики психосоціальної підтримки дітей і дорослих

19 жовтня в закладі освіти відбулося перше засідання циклу тренінгів «Інструменти та практики психосоціальної підтримки дітей і дорослих» під час якого розглянули такі питання:
- Благополуччя і навчання дітей в умовах надзвичайних ситуацій;
- Психосоціальна підтримка та гра.
Під час тренінгу педагоги вчилися усвідомлювати значення благополуччя дітей в освітньому процесі; розрізняти основні принципи навчання дітей в умовах надзвичайних ситуацій та розуміти їхнє значення; розуміти, що таке рутини, визначати їхній вплив на освітній процес в умовах надзвичайних ситуацій; адаптовувати види педагогічних взаємодій з дітьми відповідно до форми навчання.
Тренер - вихователь-методист Оксана Гуменюк знайомила учасників із сутністю термінів «психічне здоров’я» та «психосоціальна підтримка»; різними рівнями підтримки та їхніми характеристиками; дала зрозуміти значення гри для психічного здоров’я та психосоціального благополуччя.
Учасники тренінгу були активними - працювати у підгрупах, самостійно і у парах. Особливо їм сподобалася вправа "Я іду у похід..." та активність "Пташка надії", що є частиною збірки ігрових активностей «P.O.W.E.R.», націлених на формування ключових навичок для фізичного, когнітивного, соціального і емоційного розвитку дітей, від всесвітньої організації Right To Play.
Сподіваємося, що отримані під час тренінгу знання і навички стануть в нагоді у підтримці благополуччя в особистому житті та під час організації освітнього процесу із дітьми.