Шукати в цьому блозі

вівторок, 11 липня 2023 р.

Я - українець! У мене є право...

             Я – українець. Є у мене право
                 На рідну мову та свою державу,
                 На гордий прапор золотисто-синій,
                 На щастя жити у такій країні.
      
Напередодні Дня Конституції у закладі дошкільної освіти відбуваються виховні заходи патріотичного спрямування. Саме така робота вихователів сприяє усвідомленню малими українцями, що «людина, її життя і здоров’я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю». Педагоги проводили із дітьми бесіди, демонстрували короткі навчальні відео, мультфільми, дидактичні ігри, читали літературні твори, розглядали демонстраційні матеріали, розмальовували тощо.
Музичними керівниками Федчук Ольгою та Вербовою Ольгою проведено музичну розвагу зі старшими дошкільниками «Ми – громадянини України». Вихованці разом з дорослими виконали Гімн України, грали в мовні та дидактичні ігри, закріплюючи уявлення дітей про рідну мову, традиції і звичаї, що виробилися упродовж багатьох століть, національні та державні символи. Під кінець розваги оганізований флеш-моб «Це моя Україна!»